Monday, March 26, 2007

Rally to Free the Soldiers in Nahariya

נועם שליט לאולמרט: שחרור חטופים אינו נדל"ן

עצרת המונית לשחרור החטופים שהתקיימה בנהריה הפכה למצעד ביקורת נגד ראש הממשלה. אביו של גלעד שליט, נועם: "אדוני ראש הממשלה, שחרור הבנים שנשלחו על-ידי צה"ל ועל ידך להגן על גבולות המדינה זה לא עסקת נדל"ן"

שרון רופא אופיר

פורסם:
23.03.07, 14:52

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד, הפנה היום (ו') ביקורת קשה אל ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בשל טיפולו בשחרור החטופים: "אדוני ראש הממשלה, שחרור הבנים שנשלחו על-ידי צה"ל ועל ידך להגן על גבולות המדינה זה לא עסקת נדל"ן. שחרר את הבנים לאלתר".

אלפים הגיעו לעצרת שהתקיימה בנהריה וקראו להחזיר הביתה את החיילים החטופים. מלבד בני משפחותיהם של אלדד רגב, אהוד גולדווסר וגלעד שליט, הגיעו לעצרת גם בני משפחותיהם של עדי אביטן ובני אברהם, שנחטפו לפני שבע שנים בדרום לבנ


נועם שליט ובני נוער מפגינים בנהריה (תצלום: ודים דניאל)

נועם שליט ביקש להודות למי שדואגים להזכיר את הנושא לציבור: "זה בכל פעם מחמם את הלב ומרגש כל כך. אין ספק שעצרות עושות משהו לעם במיוחד ערב הפסח, ערב חג החירות. אני מקווה שהן עושות משהו גם למקבלי ההחלטות, ערב החג שאותו השנה לא נחגוג לצערי". שליט דורש מאולמרט תוצאות: "אדוני ראש הממשלה, אתה טוען שאתה עושה הכול למען שחרור הבנים אבל אנחנו רוצים תוצאות. אחרי תשעה חודשים זו לא בקשה מופרזת. מנהיגים נבחנים במעשים ולא בהצהרות ודיבורים".

שלמה ומיקי גולדווסר במהלך העצרת (תצלום: ודים דניאל)

את האירוע יזם בית הספר עמל בנהריה. דודו לוברצקי, חברו של אודי גולדווסר לפלוגת המילואים עקץ את ראש הממשלה, בעקבות תשובתו לביקורת שהוטחה בו באירוע קודם: "ראש הממשלה טוען שלא מחזירים חטופים בצעקות. למעלה מ-250 ימים שאודי, אלדד וגלעד צועקים 'תחזירו אותי הביתה'. אדם נמדד לפי מעשיו ולא לפי מידת הפופולריות שלו, ובמבחן התוצאה - כשל ראש הממשלה, כשל שר הביטחון וכשל המטה הכללי של צה"ל".

במהלך העצרת נשאו דברים גם אשתו של אודי, קרנית, מנכ"ל עיריית נהריה, נציג ממועצת התלמידים של בתי הספר בעיר, השר שלום שמחון וחיים אברהם, אביו של בני. "40 שנה הציניות אוכלת בנו כל חלקה טובה. הגיע הזמן שהמדינה תתעורר ותשנה את המדיניות שלה. המדיניות תמיד הייתה מי ימצמץ ראשון אך לנסראללה זה לא משחק. מה שמשחק לו זה אם נגרום לו נזק ועד שלא נקפד את ראשו של העקרב מדרום לבנון, שום דבר לא יזוז".

אברהם מוסיף: "אני מרגיש שאני בתסריט חוזר. מה שקרה עם הבנים שלנו קורה גם כאן ואם לא נעשה מעשה העולם לא יביא פיתרון לבנים שלנו שנמצאים בשבי

No comments: